onsdag 12 december 2012

Knivigt värre

Zoe: Jag ligger så ofta på skärbrädan i köket att husse och matte tycker det är så här roligt att skoja med mig!

Grr... Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det hela.

Jag ligger ofta på spisen också, men inte när den är för varm lovar jag er.
Det är nog bäst att lyda tvåbeningarna och förpassa sig till de liggplatser de har gjort i ordning åt oss. Här ligger jag på en julröd filt i soffan. Nöjda nu?
Tyzon: Det verkar säkrast att hålla sig på golvet. I sin papplåda. I hallen. 

2 kommentarer:

  1. Usch, läskigt med knivar!! Här får vi båda två utskällningar så grannarna hör det om vi är på köksbänken som också har spis... (fast det struntar vi oftast i, speciellt när mamma och pappa inte är hemma!!)

    Tazz från Zammy och Mille

    SvaraRadera
  2. Men både skärbrädor och spisar ÄR till för missar juh !

    SvaraRadera