tisdag 16 juli 2013

Tyzon på grönbete

Jag är mycket modigare än min syster när det gäller att vara utomhus. Nu börjar jag förstå hur skönt det är att gå ut i fint sommarväder. Här har jag hittat en riktig äng full med långt, härligt gräs på vår tomt!

Mums!
 Vad mycket det växer över allt!
 Långa strån är inte så lätta att få ner.
 Jag tror jag är i sjunde katthimlen.
Trädgården är full av intressanta intryck.
Hmm, som sagt, de längre stråna får man kämpa ett tag med.
Det var skönt ute i eftermiddags.
Husse fick fotografera medan jag var ute och klev med matte vid min sida.
Det är inte klokt så stor tomt man har.
Synd att man måste sitta fast i den där jäkla tampen.
Jag är ingen hund! Men okej då, man vänjer sig vid selen. Dessutom har jag blivit ganska stor, eller vad säger ni?
Dags att jaga lite insekter...
Kan matte vända rompen åt kameran kan jag också.
En trevlig stund ute hade vi! Matte, när får jag gå ut igen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar