söndag 20 januari 2013

Söndagsbus


Vi roar oss själva. Vi roar tydligen även de tvåbenta. Utan särskilt mycket ansträngning.

Livet som katt hos oss är för det mesta en fest. Så länge som vi får som vi vill.
Sedan är det ju en helt annan sak att tvåbeningarna roar oss. Vi får väl bjuda på den här då.
Vad gör du syster? Vad gör du bakom gardinen? Vad finns där, visa mig!
Det är ju bara jag, tihi... Tittut!
Syster är alldeles yster och knasig! Det är väl i och för sig ingen nyhet. Men jag blev då lite paff när hon stack fram nyllet så där.
Jaha... Jag får väl försöka hitta på något själv här. Kanske det dyker upp något ur tapeten. Försöker att ignorera syster som sitter där och fnissar bakom gardinen.

Hihi haha, men jag kan inte heller hålla mig för skratt. Inte du heller matte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar