söndag 15 juli 2012

Mattes fina gullungar

Hej! Vi mår bra, busar och lever, växer och frodas. Vi skänker vår husse och matte enorm glädje varje dag. Matte tycker det är så roligt att se vår utveckling. Det gör hon genom att fotografera ofta och mycket.


Den här veckan när jag (Tyzon) klev upp på vågen visade den 4.51 kg. Tror ni att jag kommer att bli stor och ståtlig som vuxen?

Det hörs när jag far fram. Dump. Duns. Mjau-orr.
Matte tycker att jag är ganska lik min mamma Bonnie i uppsynen. :-)
Oftast har jag inte tid att posera så här fint.
Jag (Zoe) vägde 3.65 kg den här veckan så jag går också upp bra i vikt. Min svans är ju helt otroligt lång, inte sant?

När jag är uppspelt brukar jag lägga den i en båge upp över ryggen. Ibland glömmer jag bort att jag har den så och undrar vad det är ovanför mitt huvud! Haha!

För övrigt så apporterar jag ofta och gärna små pappersbollar. Jag har inte heller tid att posera för kameran, men ibland får matte till det. :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar