tisdag 8 maj 2012

Eftermiddagsbus


Zoe: - Yieeehaaa! Urrrr.

Tyzon: - Vad sjutton håller du på med? Det var värst vilken fart det blev på dig helt plötsligt!

Zoe: *skutt skutt*

Jag ska ge den här musen vad den tål och lite till! *bita* *slita*


(En halv minut senare)

Zoe: -Följ efter mig Tyzon, jag ska visa hur man tar sig upp till toppen av det här trädet.

Så där, nu går det visst inte att komma längre...

Vaddå omväg? Går det att klättra ända upp så gör jag det.

(P.g a. vävspänt tak har husse gjort en speciallösning och fäst vissa delar av klösträdet i väggen istället.)



Tyzon: - Jaha, men vart tog du vägen då? Jag är på väg!

Det ska gå!

Tyzon: - Yes, jag är uppe, jag klarade det. Det är MIN plats nu, du har varit här så många gånger! Ner med dig.

Jag är herre på täppan.

Visst är jag fin matte?

Zoe: - Ja, suck...

1 kommentar:

  1. Hihi! Åh, vad ni busar!! Nu längtar jag hem till er och matte!! ;)

    SvaraRadera